Pausböj och dödbänk

Allmänt, Styrkelyft, Träning / Styrkelyft, Träning / Permalink / 0
Egentligen hade jag planerat att träna på kvällen idag, men eftersom Oliver ska på föreläsning ikväll tränade vi vid 13.00 istället. Det tar emot lite att träna då när det är så fint väder, men vad gör man inte för pojvännen? :))
Jag hann ändå sitta ute ett tag i solen och plugga innan, och sen gick jag en runda efter träningen. 
Idag skulle jag köra utrustningsböj, men eftersom Oliver hade lite bråttom bytte jag till pausböj som jag har på lördag istället. Så kör jag med utrustning på lördag. Jag körde utan dräkten halvt nere idag och det gick jätte bra! Ni anar inte hur skönt det är att kunna böja som vanligt igen! Men jag stressar inte utan jag körde på 85/90 kg som mest med 2 sek paus i botten. Sen körde jag dödbänk, 5 cm ovanför bröstet då jag var uppe på 80 kg som mest. 

 


Till top